Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon <body>

welcome

"Sometimes the heart sees what is invisible to the eye." - H. Jackson Brown, Jr.

princess

I need a prince.

thanks

Theme by: Luana A.



postinimalam!

Tuesday 21 May 2013 09:20

Macam aku pernah cakap, aku ni pemalas tahap asdfghjkl!@#$%^& nak update blog meskipun blogku cantik menarik tertarik seperti Kilafairy. Mwahahaha! Okay maaf pihak media saya bergurau. Jangan saman! Jangan! K....


Berbalik pada topik kita ini malam. Aku 18 tahun. Then tuk tak tuk tak ramai bertanya "eh tak sambung study?" like this like that. Urghhh! Stress gua nak menjawabnya. GUA PLKN! SIRI TIGA PULAK TU!





Yelah aku 1A je pung. Orang pandang sebelah mata je. Tu pun kalau sebelah. Kalau tak tengok langsung? Macam !@#$%^&*()

Punyalah aku beria-ria isi upu tu. Lastly tak dapat. Keciwa hatiku remuk oh patah seribu....
Okay ini dah tak happy. Mula rasa air mata bergenang di kelopak mata. Ayatku seperti hiperbola metafora anafora and bla bla bla


Post a Comment